top of page

Klachtenbehandeling

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze dienstverlening. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over onze service of dienstverlening, dan kun je dit kenbaar maken via het contactformulier op onze website, door ons te mailen of te bellen.

Het is ook mogelijk om de klacht direct te bespreken met de chauffeur.

 

Wij zullen de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en streven ernaar om binnen 48 uur te reageren. Mocht dit niet lukken, dan nemen wij contact met je op om aan te geven wanneer je wel een reactie kunt verwachten. Wij zullen er alles aan doen om de klacht naar tevredenheid op te lossen.

​

Indien de klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan kun je deze voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie. Wij zullen je hierover informeren en de procedure toelichten.

​

Wij nemen klachten zeer serieus en zien deze als een kans om onze dienstverlening te verbeteren. Wij stellen het dan ook op prijs als je ons op de hoogte stelt van eventuele klachten of verbeterpunten.

​

Mocht je nog vragen hebben over onze klachtenprocedure, dan kun je uiteraard contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website, door ons te mailen of te bellen.

 

Wij staan je graag te woord.

bottom of page